domenica 23 novembre 2014

COCCIU D'AMURI

Bellissima canzone, dal film di Ficarra e Picone "Andiamo a quel paese!"

Affaccia bedda e senti sta canzuni (affaccia bella e senti questa canzone)
la canto sulu a tia cocciu d’amuri (la canto solo a te coccio d’amore)
lu sangu mi fa buddiri ne i vini (il sangue mi fai bollire nelle vene)
se nun ti viu mi veni di muriri (se non ti vedo mi viene da morire)

affaccia bedda ca si tu a canzuni (affaccia bella che sei tu la canzone)
e io ca nansi a vui scuordu i duluri (e io che vicino a voi mi dimentico i dolori)
li peni sunnu ruci si tu mi runi a paci (le pene sono dolci se tu mi dai la pace)
io voglio stari sempre a latu i tia (io voglio stare sempre a fianco a te)

vitti na l’occhi toi due stiddi (ho visto negli occhi tuoi due stelle)
ca luci ‘n menzu i capiddi (con la luce tra i capelli)
fila di ferru zuccaru (fil di ferro zucchero)
la facci una banniera (la fai una bandiera)
unni ci batti u suli, suli di primavera (dove ci batte il sole, sole di primavera)

pi mia tu si na dia sicana (per me tu sei una dea siciliana)
ca quannu riri u tempu acchiana (che quando ride il tempo va su)
io vegnu appressu a tia (io vengo dietro a te)
fiuri ri puisia (fiore di poesia)
ca fa puisiari u munnu sanu (che fai “poesiare” il mondo intero)

io vegnu apressu a tia (io vengo dietro a te)
fiuri ri puisia (fiore di poesia)
ca fa puisiari u munnu sanu (che fai “poesiare” il mondo intero)